Robin Uw Virtuele Assistent voor Feedback en Klachten

We vinden het belangrijk dat u uw feedback met ons kunt delen, zodat we onze zorg en dienstverlening steeds kunnen verbeteren. Dat kan op verschillende manieren: via mail, telefoon of gewoon persoonlijk bij ons aan de balie.

Wilt u liever anoniem uw ervaring delen? Gebruik dan onze chatbot Robin. Robin is onpartijdig, luistert naar uw verhaal, helpt u bij het verwoorden van uw klacht en zorgt dat deze direct bij de juiste medewerker terechtkomt. Zo wordt uw melding altijd opgepakt.

Heeft u hulp nodig bij het formuleren van uw klacht? Ook daarbij ondersteunt Robin u stap voor stap. Voor algemene vragen kunt u terecht bij onze andere chatbot Roos, die op alle pagina’s van onze website beschikbaar is.

Hieronder leest u meer over de klachtenregeling bij Parla House of Dentistry.

  • Klachtenregeling bij Parla House of Dentistry

    Bij Parla House of Dentistry streven we ernaar om onze patiënten de best mogelijke zorg te bieden. We begrijpen echter dat er soms misverstanden of ontevredenheid kunnen ontstaan. Daarom hebben we een duidelijke klachtenregeling om eventuele zorgen of problemen snel en effectief aan te pakken.

    Stap 1: Bespreek je Zorg met je Tandarts
    Als je vindt dat je niet naar tevredenheid bent behandeld, raden wij aan om eerst een gesprek aan te gaan met je tandarts. Vaak kan een open en eerlijk gesprek veel verduidelijken en oplossen. Je kunt je zorgen uiten en de tandarts kan uitleggen waarom bepaalde beslissingen zijn genomen. Samen kunnen jullie naar een oplossing zoeken.

    Stap 2: Neem Contact op met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)
    Kom je er samen niet uit of wil je je klacht bespreken met een onafhankelijke partij?
    Neem dan contact op met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). Zij kunnen je advies geven over hoe je het beste het gesprek met je tandarts kunt aangaan en kijken of je tandarts is aangesloten bij de KNMT-klachtenregeling.

    Telefoonnummer TIP: 0900 20 25 012
    Kosten:
    € 0,90 per gesprek

    Stap 3: KNMT-Klachtenregeling
    Is je tandarts aangesloten bij de KNMT en kom je er samen niet uit?
    Dan kun je je klacht voorleggen aan de KNMT.

    Zij bieden de volgende mogelijkheden
     - Bemiddeling door de Regionale Bemiddelingsraad (RBR): Doel is om tot een oplossing te komen.
     - Behandeling door de Centrale Klachtencommissie (CKC): Deze commissie beoordeelt je klacht en geeft een bindend advies.

    Kosten: Er zijn geen kosten verbonden aan de bemiddeling en behandeling van je klacht door de KNMT.

    Bij Parla House of Dentistry nemen we iedere klacht serieus. We zien klachten als een kans om onze dienstverlening te verbeteren en de zorg voor onze patiënten te optimaliseren.